יום חמישי , 28 מרץ 2024

מתנות מקוריות לסוף שנה ולכל סוף שהוא גם התחלה

מתנות שכיף לקבל אבל הכי כיף לתת

מתנות שכיף לקבל אבל הכי כיף לתת

אצלנו כבר מריחים את ההתחלה של הסוף וזה תמיד סימן טוב ובעיקר זמן מצויין לחשוב ולהודות לאנשים שעשו לנו את השנה: לצוות הגן, למורות, לוועד, לעובדים, לכל מי שהתאמץ ותרם לכך שהשנה תעבור בקלות ובכיף וכמובן לילדים שלנו שלומדים ובעיקר מלמדים אותנו בכל יום לפחות דבר אחד חדש. באופן אישי אני מודה על שנה יפה של עשייה והתרגשות ולכבוד המאורע אספתי כמה רעיונות למתנות מקוריות, משמחות, קצת אחרות, מתנות עם אמירה אחת ברורה המסתכמת במילה בודדת ויחידה, פשוט – "תודה!"

  1. מתנה אישית עם שם, מתאימה לילדים המסיימים אך גם לגננות/ למורות ולנשות הצוות. באתר ניקניים תוכלו למצוא מגוון מתנות החל משקלים בודדים ועד עשרות שקלים למתנה, עם מגוון גדול של רעיונות החל מספרים עם שם הילד והקדשה אישית מודפסת, פאזל אישי, מחברות לבי"ס עם שם, תיק פח לארוחת עשר או לאוסף הסודי עם שם הילד, ערכות חזרה לבי"ס לילדים הגדולים יותר ושלטים מיוחדים לדלת ומחברות יוקרתיות למורה. יתרונות: אישי, מיוחד, שימושי ופרט חשוב נוסף- חוויית קנייה ושירות מצויינים.
    הספר "גיא והמסע למערכת השמש" עם הקדשה אישית מודפסת בתוך הספר

    הספר "גיא והמסע למערכת השמש" עם הקדשה אישית מודפסת בתוך הספר

    אייל עם קופסת האוספים שלו

    אייל עם קופסת האוספים שלו

    שחף עם שלט לדלת ומחברות לשנה החדשה

    שחף עם שלט לדלת ומחברות לשנה החדשה

  2. מתנה יצירתית: כלי קרמיקה ו/או פורצלן בקישוט/ציור עצמי – מתאימה ליצירתיים שבינינו וגם לאלה שפחות, לאלה שאוהבים לתת מתנות מיוחדות, לאלה שאוהבים לצייר או לכתוב ובעיקר לאלה שאוהבים לתת מכל הלב. טושי פורצלן מגיעים במגוון צבעים וניתן להשיגם בחנויות היצירה השונות או באינטרנט. יתרונות: זול- עלות טוש בודד כ 25 ש"ח, עלות הכלי – משתנה, מהיר- ייבוש של מספר שעות שעות ואפייה בחום בינוני למשך כחצי שעה. מובטח- המתנה הכי מקורית שנתתם אי פעם.
    מיוחד, אחר ומלא מחשבה. צילום: מאקו

    מיוחד, אחר ומלא מחשבה. צילום: מאקו

  3. מתנה פרקטית: מצעים מצוירים. מתאים כמתנה לילדים לסוף שנה וגם כמתנה לצוות. עלות: 350 ש"ח לסט יחיד. יתרונות: מיוחד, מפנק, אחר אבל יקר!
  4. משהו קטן לילדים: פודקי, בובת פרווה בעלת קוד לעולם וירטואלי הכוללת אלבום איסוף קלפים וגם משחק אסטרטגיה שניתן לשחק מול המחשב או מול חבר נוסף. מתאים במיוחד לילדים בגילאי ארבע עד שמונה שאולי מכירים את פודקי מהסדרה הטלוויזיונית בערוץ הילדים. עלות הערכה: 60 ש"ח (ניתן להשיגה ברשתות מובחרות). יתרונות: מתנה שילדים אוהבים המשלבת את עולמות התוכן הוירטואליים והמוחשיים.
איילי ופודקי

איילי ופודקי

כך או אחרת, הכי חשוב לתת באהבה ושתהיה לכולנו (סוף) שנה טובה 🙂

אודות אמאל'ה 3

עורכת ראשית. האתר אמאל'ה 3 הוקם בשנת 2010 ומהווה כיום מקום מפגש לסוגיות החשובות והבוערות בחיים: משפחה, קריירה, יחסים ותלי ותילים של מילים.

כתוב תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסםשדות חובה מסומנים *

*

פתור את התרגיל כדי שנדע שאתה בן אדם *