יום שבת , 27 אפריל 2024

טיול לתל אביב – מתחם התחנה

עכשיו זה כבר סופי. הגשם השנה החליט שעד שחוני המעגל לא מגיע, גם הוא לא מגיע, אז מחכים. ניצלנו את מזג האויר המעולה כדי לנסוע, מרחק של חצי שנה נסיעה מהבית, לעיר הגדולה והרי לפניכם "עלילות משפחת סביר בעיר הגדולה". או לפחות במתחם התחנה המשופץ.

IMG_2093 IMG_2037

IMG_2061 IMG_2038 IMG_2064

IMG_2110 IMG_2040

אני מניחה שהזמן שניתן להעביר במקום הוא גורם אינדבידואלי, אנחנו העברנו במתחם חמש שעות שבמסגרתם טיילנו ועשינו בוק על פסי הרכבת הישנים ובקרונות שניצבים שם. ראינו מופע רחוב חביב, שקחנו משחקי חשיבה (יש שם חנות קטנה ומטריפה שהעסיקה את הילדים וגם את המבוגרים במגוון משחקי חשיבה נחמדים). לקטנטנים יש מתחם עם שולחנות וכסאות קטנים, מעט דשא סינטטי ופופים.

אפילו אכלנו צהריים ב"קפה גרג" והיה טעים להפליא. נכון שאני לא אנינת טעם גדולה ובכל זאת יודעת להעריך אוכל טוב, לא יקר וחדוות אכילה. גיא נרדם בתזמון מושלם, מה שתרם באופן משמעותי לאכילה שלווה ומהנה וזה כידוע, מצרך נדיר.

המלצה חמה למי שמתכנן ארוחת צהריים במקום, ביום שבת, להזמין מקום מראש כי מאוד עמוס שם בשעות הצהריים.

קחו בחשבון שזה יכול להיות טוב מאוד ויכול גם באותה נשימה להיות "רק חביב", תלוי בכימיה ובאנרגיות במקום. אצלנו במקרה היתה כימייה טובה עם המקום והיה- אליפות!

IMG_2173 IMG_2186

IMG_2205 IMG_2201
IMG_2210 IMG_2161

חזרנו הביתה, לא לפני שעצרנו בים (שנמצא מעבר לכביש) כדי לראות את השקיעה.

אף פעם לא חשבתי שתל אביב יכולה לספק מקום כל כך אטרקטיבי לטיול ביום שבת. טעיתי. מומלץ לנסות!!

אודות אפרת סביר

עיתונאית ומנהלת פרוייקטים בטייטל ובהוויה. בת זוג לערן ואמאל'ה 3 אלופים: שחף בת 12, אייל בן 10.5 וגיא בן 6.5. יש לי "קוצים בטוסיק" ואלה הביאו אותי לחוות ולהתנסות בלא מעט דברים: אני כותבת, עורכת, מנהלת תוכן, מייעצת, מתפעלת, מג'נגלת ומעל הכל, משימתית להחליא. מלהטטת ומרכיבה היטב אותיות למילים ומילים למשפטים. כותבת בכל הזדמנות ובכל קונסטלציה: החל מעיתונות וכלה באתרי אינטרנט שונים, דרך שירים, סיפרי ילדים ועוד. בשעות הפנאי המעטות, אני אוהבת לקרוא, בעיקר רומנים, צלמת חובבת ועוסקת בספורט. בשנה האחרונה וכדי לדייק את עצמי לעצמי התחלתי לעבוד בנוסף לכתיבה, כמנהלת גיוס ושיתופי פעולה בעמותה המונעת נשירה של נוער בסיכון ממוסדות החינוך. שיווי המשקל העדין שלי בין רוח וחומר, עשייה ונתינה, רעש ושקט.

2 תגובות

  1. בהחלט עושה רושם שהיה לכם ממש יום כיף.

כתוב תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסםשדות חובה מסומנים *

*

פתור את התרגיל כדי שנדע שאתה בן אדם *