יום שבת , 27 אפריל 2024

אח… קשה, קשה

הכתבה המלאה פורסמה במעריב ("זמן השרון" ו"זמן נתניה") ב- 25.11.11

מה דעתכם להיות סגורים בוילה עם 15 כוסיות? ליוני ערמי, איש עסקים מרעננה, זה היה סבל. הסיבה? בהמשך.

שבוע לפני שהיה אמור להיכנס לווילה של התוכנית "הדור הבא" של ערוץ 10, פגש יוני ערמי את בת זוגו נועה, תושבת רעננה. אחר כך, במשך שלושה חודשים הוא התגורר עם 15 הבנות הלוהטות ביותר שאפשר לחשוב עליהן ובכל השבועות הללו, אם להאמין לו, נאמנותו היתה נתונה לנועה. "היה לי קשה כשכולם היו בתוך הפוצי-מוצי ורק אני לא יצרתי קשר אינטימי", הוא מתוודה.

ערמי, 33, שבבעלותו מרכז חוגים וג'ודו ברעננה, לא היה לבד עם הבנות. הוא הגיע על תקן החבר של איתן אורבך, הגיבור הראשי. יחד איתו היה גם חברו הטוב, בן זלץ, 34, עוזרה הפרלמנטרי של חברת הכנסת יוליה שמאלוב-ברקוביץ מהרצליה. לפני חודש וחצי הסתיימה התוכנית, אבל ערמי וזלץ מנסים מאז לנצל את השניות האחרונות של רגעי התהילה.

איך חוזרים לשיגרה אחרי תקופה ארוכה תחת עיניהם הבוחנת של הצופים?

בן: "לי באופן אישי לקח כמעט שבועיים להתאפס על עצמי ולחזור לאט, לאט לשיגרה. היתרון ביציאה מהבית כזוג של ליהי הוא שהיה לנו את הביחד שסייע בהתאקלמות הראשונית הלא פשוטה".

יוני: "לוקח לגוף זמן להתאושש מחוסר המעש ומהניוון הזה. גם להתגורר באותו בית עם כל כך הרבה אנשים היה לא פשוט. היו הרבה מקרים בהם הרגשתי שאני עומד להתפוצץ על מישהו ומזל שבן היה שם להחזיק ולאזן אותי".

בנוסף לזה, גם תחזקתם זוגיות.

בן: "זה לא היה פשוט. גם אני וגם ליהי אנשים סגורים יחסית. יכולתם לראות שההתקרבות בינינו הייתה מהוססת וידעה עליות ומורדות. אם היינו מתחילים קשר מחוץ לבית ורחוק מהמצלמות, סביר להניח שהכל היה נראה אחרת".

יוני, אתה נאלצת לתחזק זוגיות בשלט רחוק.

"נועה נתנה את בירכתה ואמרה לי לזרום עם החוויה. אבל בגלל שהרגשתי שיש בינינו משהו אמיתי, שמרתי את עצמי בשבילה. מאז אני מקבל לא מעט הצעות חברות בפייסבוק ותמונות עירום מבחורות. למרות שיש לי בת זוג, נשים פשוט עפות עליי".

במהלך העונה יצרת קשר עם אתי חזן שהיתה דמות שנויה במחלוקת.

"היא מאוד הצחיקה אותי והכניסה לבית גוון נוסף".

עם מי מהתוכנית נשארתם בקשר?

יוני: "עם מרבית הבנות: ליהי, דניאל, ליז, ענבר ואורטל. בסך הכל היו בתוכנית בנות מדהימות ואיכותיות".

בן: "למעט ליהי ודניאל, אני לא בקשר עם אף אחת מהבנות. אני מעוניין לשמור על קשר עם לירון פלדמן, אבל ליהי לא מאפשרת לי".

למה לדעתכם הרייטינג של התוכנית (13.7 אחוז) היה כל כך נמוך ביחס לאח הגדול, שקיבל 39.6 אחוזי צפייה?

"לדעתי זה נבע מהתחרות בין ערוץ 2 וערוץ 10. הדור הבא היה פורמט חזק הרבה יותר לדעתי. הבנות נמצאו במצב מאוד קשה ופגיע והיה אפשר לראות את הכאפות שהן אכלו בתוכנית".

איפה נראה כל אחד מכם בעוד עשר שנים?

יוני: "אני בטוח אתעסק עם ילדים ועם לימוד ג'ודו ומקווה בעוד עשור להיות כבר נשוי עם שלושה ילדים".

בן: "אני מקווה להיות איש עסקים מצליח, נשוי ואב לשניים, פלוס כלב ולהתגורר בצפון".

נשוי לליהי?

"אם לא הייתי חושב שהקשר בינינו הולך לכיוון רציני, לא הייתי מבזבז את הזמן".

אודות אפרת סביר

עיתונאית ומנהלת פרוייקטים בטייטל ובהוויה. בת זוג לערן ואמאל'ה 3 אלופים: שחף בת 12, אייל בן 10.5 וגיא בן 6.5. יש לי "קוצים בטוסיק" ואלה הביאו אותי לחוות ולהתנסות בלא מעט דברים: אני כותבת, עורכת, מנהלת תוכן, מייעצת, מתפעלת, מג'נגלת ומעל הכל, משימתית להחליא. מלהטטת ומרכיבה היטב אותיות למילים ומילים למשפטים. כותבת בכל הזדמנות ובכל קונסטלציה: החל מעיתונות וכלה באתרי אינטרנט שונים, דרך שירים, סיפרי ילדים ועוד. בשעות הפנאי המעטות, אני אוהבת לקרוא, בעיקר רומנים, צלמת חובבת ועוסקת בספורט. בשנה האחרונה וכדי לדייק את עצמי לעצמי התחלתי לעבוד בנוסף לכתיבה, כמנהלת גיוס ושיתופי פעולה בעמותה המונעת נשירה של נוער בסיכון ממוסדות החינוך. שיווי המשקל העדין שלי בין רוח וחומר, עשייה ונתינה, רעש ושקט.

כתוב תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסםשדות חובה מסומנים *

*

פתור את התרגיל כדי שנדע שאתה בן אדם *